LE SCRAP, MON SCRAP....


LE SCRAP, MON SCRAP...
Du scrap, de la carterie et autres loisirs créatifs ! Ainsi que quelques belles photos...
Ne quittez pas le blog sans me laisser un petit commentaire trace de votre passage.
Merci.
MaryannG

mercredi 21 juin 2023

Joyeux Anniversaire Valentino




Je change encore de voiture, mais cette fois c'est la dernière !

Je dis ça, car depuis Octobre 2020, c'est ma quatrième (Clio, Captur, etc...). 
J'abandonne ma superbe Toyota C-HR Hybrid Edition - Brun Ebène 
pour un Lexus UX 250h Executive F-Sport Plus - Blanc Nova.
Je ne suis pas très fan du blanc en général, mais il s'agit d'un "Blanc perle" 
qui sied magnifiquement au modèle, laissant ressortir sa calandre Signature noire.

Merci à mon mari qui, tout comme moi, adore les voitures.
Il en est à plus de 55 voitures depuis qu'il a eu son permis à 18 ans.
En Avril 2021, il a acheté un Lexus NX 300h et est devenu fan de la marque.
En Septembre dernier, il en a changé pour le modèle Executive F-Sport,
 plus récent et suréquipé. C'est la première fois, qu'il reprend la même voiture.

Bref ! c'est la quatrième voiture qu'on achète à Marco, charmant vendeur 
Lexus-Toyota, papa de deux enfants de 7 et 8 ans.
Comme je l'apprécie, j'ai choisi de lui faire la surprise de créations pour sa progéniture, 
que je lui remettrais lors de la livraison de mon bolide ;-)

Commençons par le garçon dont je ne connais que le prénom : Valentino.
Papa pêche parfois avec son fils, aussi, j'en ai fait un thème de prédilection.
J'aime cette image LOTV que j'avais acheté il y a quelques temps.

Parfaite me semble-t-il, pour le petit Valentino.
J'ai essayé de la mettre en valeur sur cette carte-chevalet de petit gabarit - 11cm.
Qu'en pensez-vous ?

** Cardstock vert turquoise et bleu Bloc Mahé.
** Papier Clairefontaine blanc 250g. 
** Dies CreaLies Crea-Nest-Lies "XXL84" - "XXL73" - MFT - Die-Namics "Slimline Slide In" -
PoppyStamps "Wittle Fish Trio" - Simply Graphic "Joyeux Anniversaire".
** Ficelle alimentaire blanche.
** Cléofoam tape 3D Cléopâtre.
** Timbre digital "Fab Fisherman" Lily of the Valley stamps.
 ** Marqueurs TriBlend Spectrum Noir et  Twinmarkers DecoTime.
* Texte extérieur créé sur ordinateur.

Pour voir les photos en grand format cliquer sur la 1ère et ainsi de suite.



Joyeux Anniversaire Valentino

* ♥ * ♥ *

D'avance Merci pour votre visite et vos commentaires.
Je vous souhaite une excellente journée.

Biz et @ bientôt.
* ♥ * ♥ *


J'inscris cette carte aux challenges suivants :

Creative Moments : June Challenge 246 - Boys and Men. *
Cupcake Inspiration: Challenge #571. *

Cut It Up : Challenge #280 - Masculine. *
Day of the Month Card Club : #52 Happy Birthday to you Day. *♥ Top 3
Digi Choosday challenge : Week 24 - Anything Goes Card making. *
Gem of a Challenge : Week 12 - Anything Goes. *
Make My Monday Challenge  : #203 On The Water. *♥ Special Mention
Passion For Markers Challenge : Week 695–dies and/or punches. *
 Pearly sparkles challenge : Challenge #85 Make It Masculine. *
Polkadoodles Challenge : Week 24 - Anything Goes Card making & craft challenge. *
Scrapping4funChallenges : #224 Hommes / Garçons. *

SheepSki Designs : Challenge #75 For The Boys. *
The Cutie Pie Challenge : Ch. No #183 - Dad's And/Or Lads. *♥ Top 3
The Four Seasons Challenge : June 2023 - Anything Goes SUMMER Challenge. *2. *
The Paper Funday : Challenge #54 - June - A. G. Opt. Twist No Squares Allowed. *
Word Art Wednesday : Anything Goes Weeks #601-602. *




22 commentaires:

  1. Such a sweet creation! Thanks for sharing at PFM
    Natx

    RépondreSupprimer
  2. what a cute and unique shape card for our on the water challenge at MMM, thank you for submitting your wonderful creation with us

    RépondreSupprimer
  3. I love the fun dies you used for the shape of this card!! Your coloring is fabulous. Such a cute card. Thank you for playing with us this week at Cupcake Inspirations Challenges!!

    Nora
    DT Member
    Cupcake Inspirations

    RépondreSupprimer
  4. So cute, Maryann - love this little fisher! Easel cards are my favorite, and I love the buoy you used on the edges! So smart with all the blues! Thanks so much for playing at Make My Monday!

    RépondreSupprimer
  5. adorable, cette carte ronde, bises Nadine

    RépondreSupprimer
  6. Little Valentino will love this! Such a sweet image and a fantastic design! Thanks for sharing this with us at Passion for Markers!
    Linda

    RépondreSupprimer
  7. What an adorable shape card. I love that little fisherman and the life preserver frame is so creative. I love this design! Thank you for sharing and playing along with Polkadoodles ~ Wendy

    RépondreSupprimer
  8. Adorable petite carte ! Un choix très personnalisé et si attachant, "perfect". Bravo. Pour les voitures, c'est super. Fille de mécanicien, j'ai souvent changé de voiture, papa était là pour les conseils et les "réparations". Mon époux ne partage pas cette "passion", c'est donc plus difficile de "craquer" sur un modèle récent. Bonnes promenades à vous deux. Bisous

    RépondreSupprimer
  9. OH so cute...great shape and design on this lovely card. Thank for joining us at Fab'n'Funky. Pat K x

    RépondreSupprimer
  10. Adorable image and lovely design Maryann. Thanks for joining us at The Cutie Pie Challenge. Pat K x

    RépondreSupprimer
  11. Absolutely adorable! Love the circle card too.

    RépondreSupprimer
  12. This is just adorable. I love the image and the shape of this easel card. Thanks for sharing at Pearly Sparkles.

    RépondreSupprimer
  13. What an awesome shaped easel card Maryann. The image is adorable and your colouring is perfect. I love how you made the front look like a life ring; I'm sure Valentino loved it. Thanks for joining us at Passion for Markers this week. Hugs, Denise x

    RépondreSupprimer
  14. Congratulations on your New vehicle! It's always exciting to get something newer. Your card is so sweet and the design is very clever. Thanks for playing along at The Paper Funday Challenge and we look forward to more of your lovely designs soon.
    Donna xx
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge
    Beautiful Blossoms Challenge

    RépondreSupprimer
  15. Une adorable carte qui plaira à son petit destinataire ! J'adore le modèle rond et la bouée autour ! Bises

    RépondreSupprimer
  16. Oh Maryann ... this is just adorable and so clever! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    Co-Owner
    FOUR SEASONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    More challenge fun beginning July 7th … check it out … SIMPLY CLEAN & SIMPLE

    RépondreSupprimer
  17. A perfect card for the young boy, so clever designed!! Glad you joined us at DotMCC. Gundi

    RépondreSupprimer
  18. What a super cute easel card!! Love the adorable image you used!!
    Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
    Have a great day.
    Gerda

    RépondreSupprimer
  19. Fabulous work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see you next time. Happy Crafting

    Hugs
    DT Meenaa Herale

    https://cardscraftandart.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  20. I love this. It's so cute and a perfect on the water scene. Thanks for joining my challenge at Make My Monday. Love Dawn x

    RépondreSupprimer
  21. Love it! A great, fun card.

    Thanks for joining us at the Paper Fundays Challenge.

    Helen x
    DT

    RépondreSupprimer
  22. Me again!

    Thanks for joining us at Creative Moments too.

    Helen x
    DT

    RépondreSupprimer