LE SCRAP, MON SCRAP....


LE SCRAP, MON SCRAP...
Du scrap, de la carterie et autres loisirs créatifs ! Ainsi que quelques belles photos...
Ne quittez pas le blog sans me laisser un petit commentaire trace de votre passage.
Merci.
MaryannG

jeudi 15 juin 2023

"Hello" - GD chez C.R.A.F.T Challenge




Je ne sais pas si vous aviez remarqué dans la barre latérale du blog, que le 23 mars,
j'étais sorti 1ère du Top 3 dans le C.R.A.F.T challenge #671 - 
"Female/ féminin" avec ma carte "De jolis glaïeuls sur un maxi-tag".
Il en résultait une invitation dans le challenge #681 de Juin, que j'ai accepté avec joie.

Le thème de cette semaine est "Transport" et le sponsor 
offre trois ensembles au choix au gagnant.

Bien que Jo m'ait proposé d'aller chez le sponsor pour faire mon choix, 
j'avais déjà en tête l'image idéale dans ma réserve "Perfect Day", avec la Vespa et les gondoles.
J'ai choisi un papier avec des destinations en avion et bateau, pour accentuer le thème,
et si vous y regardez de plus près, il y a un tampon "Porto di Venezia".

J'ai coloré mon image avec mes marqueurs habituels en essayant de respecter 
les couleurs du Pont du Rialto à Venise et des immeubles avoisinants.
J'aime beaucoup cette image, elle me transporte dans les années 60.

** Papier Piatek Trzynastego "Sunshine Collection ".
** Cardstock Bazzill "Abricot".
** Dies Cottage Cutz "Stitched Square Set" - "Stitched Rectangle Set"
CreaLies "Crea-Nest-Lies XXL 74" - 4enScrap "Tickets".
** Pastilles adhésives orange Zibuline.
** Cléofoam tape 3D Cléopâtre.
** Tampon "Hello" - "Planche Un Petit Coucou" Simply Graphic.
** Image digitale "Perfect Day" All Dressed Up.
 ** Marqueurs TriBlend Spectrum Noir et  Twinmarkers DecoTime.
* Couture machine.
* Texte intérieur créé sur ordinateur.

Pour voir les photos en grand format cliquer sur la 1ère et ainsi de suite.












Hello !

* ♥ * ♥ *

Un grand merci à Jo pour sa gentillesse et son invitation.

Je vous invite à participer avec le thème "Transport" ici.


D'avance Merci pour votre visite et vos commentaires.
Je vous souhaite une excellente journée.

Biz et @ bientôt.
* ♥ * ♥ *
J'inscris cette carte aux challenges suivants :

613 Avenue Create : June - A. G. + Twist In the Good Old Summertime. *
All Dressed Up : June 2023 Challenge #141 -  Anything Goes. *♥ Top 3
A Place To Start : June 2023 - Anything Goes. *♥ Rising Star
Digi Choosday challenge : Week 23 - Anything Goes Card making. * 
 Dream Valley Challenges :  Ch. #296 - Summer Colours. *
Ellibelle's Crafty Wednesday : June Challenge - Anything Goes. *♥ Top Pick
Fab'n'Funky Challenges : Challenge #575 - Use a Sentiment. *
Happy Little Stampers : HLS June Anything Goes with Dies Challenge. *
I ♥ Promarkers Challenge : Challenge #537 - Anything goes/ Add sparkle. *
Jan's Digi Stamps Challenge : Anything Goes - June 2023. *2. *
Pammie's Inky Pinkies : Challenge 2323 - Anything Goes. *
QKR Stampede : Challenge #467 -  Anything Goes. 01/07
Star Stampz : Challenge 47 - Whatever the Weather. *
The Four Seasons Challenge : June 2023 - Anything Goes SUMMER Challenge. *

The Paper Shelter : Challenge #558 Get Outside. *
Word Art Wednesday : Anything Goes - Weeks #599-600. *
Worldwide Crafters and Colorists Challenge : Ch. #6 - Anything Goes. *





19 commentaires:

  1. Oh, I'm loving all the dimension and layers, Marianne! Cute little gal on her bicycle. Thanks so much for joining us in our Anything Goes challenge at QKR Stampede. Good luck in the draw.
    NanaConnie DT

    RépondreSupprimer
  2. Lovely card with a super cute image and great design, thanks for sharing at Fab'n'Funky.

    Pat xx

    RépondreSupprimer
  3. Wow, this is a gorgeous image and your coloring is superb. Thanks for joining us at the Jan's Digi Stamps Challenge. We look forward to seeing more of your projects soon.
    Donna xx
    Admin for Jan's Digi Stamps

    RépondreSupprimer
  4. So pretty! Thanks for joining at The Paper Shelter #558 Get Outside
    Hugs
    Dewi

    RépondreSupprimer
  5. Magnifique j'adore! Bises Nadine

    RépondreSupprimer
  6. Une carte qui respire l'Italie et les vacances... Bravo pour tes choix, c'est superbe. Félicitations pour ta première place, tu mérites tant de gagner avec ces belles réas. Bisous. Micha

    RépondreSupprimer
  7. Great image, fabulous layers and I love seeing the inside of the card too.

    RépondreSupprimer
  8. Such a fun travel themed card! Love the scene you created!
    Thank you so much for joining in at my Crafty Wednesday challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    RépondreSupprimer
  9. OMG ... how cute this card is!!! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    Co-Owner
    FOUR SEASONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    More challenge fun beginning July 7th … check it out … SIMPLY CLEAN & SIMPLE

    RépondreSupprimer
  10. SO clever and creative. I just love this. Thanks so much for sharing your art with us at both The Four Seasons and at Word Art Wednesday. I'm always delighted to have you share your talents and play along with us at these fun challenges. Have a great week.
    Karen L, DT

    RépondreSupprimer
  11. I love this card. It is like a little photograph! Thanks for hanging out at A Place to Start !
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    A Place to Start , Owner
    613 Avenue Create , Owner

    RépondreSupprimer
  12. Sweet card!!! Thanks so much for participating in our STAR STAMPZ challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    RépondreSupprimer
  13. Très belle carte ! Je craque sur l'image, elle est parfaite ! Bises

    RépondreSupprimer
  14. It looks so great! Love your colours and your design! Thanks for sharing at DigiChoosday! Christin

    RépondreSupprimer
  15. Wow such a cute card, I love it! Thanks for joining us at Happy Little Stampers!

    RépondreSupprimer
  16. Love all the wonderful travel detail in your fab creation. Apologies for being late commenting and thanks for joining in the challenge at 613 Avenue Create.
    Hugs, Sandy DT member.

    RépondreSupprimer
  17. Gorgeous card .. loving the paper line, style and design
    Thank you for playing along with us at All Dressed Up Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    RépondreSupprimer
  18. Oh I love everything about this card!! The papers, the dies, the coloring-Love! thanks for playing with us at All Dressed Up Stamps and hurry back!
    Carolyn DT

    RépondreSupprimer