LE SCRAP, MON SCRAP....


LE SCRAP, MON SCRAP...
Du scrap, de la carterie et autres loisirs créatifs ! Ainsi que quelques belles photos...
Ne quittez pas le blog sans me laisser un petit commentaire trace de votre passage.
Merci.
MaryannG

jeudi 23 décembre 2021

Joyeux Noël avec "Winter Bouquet".




 Aujourd'hui, je vous montre la dernière carte confectionnée avec les  images d'Alex Siberia.
Celle-ci est pour nous, j'ai déjà personnalisé l'intérieur.

Tout comme pour les deux autres, c'est avec mes crayons Polychromos 
que j'ai fait la mise en couleurs.
Jai choisi de rester dans les papiers de Noël de la collection Scrap Boys.
Je les trouve magnifiques.

J'ai posé mon image sur une étoile. N'est-ce pas aussi un symbole de Noël ?
J'ai découpé le papier de base avec une matrice de ciel étoilé, je trouve que cela
 nous rappelle la nuit de Noël, avec la naissance de l'enfant Jésus, 
ou encore le voyage du gros bonhomme rouge.
Tout dépend de nos croyances !

** Papiers Scrap Boys "Christmas Wishes - Warm Wishes".
** Papier Clairefontaine blanc 250g. 
** Carte double A6 blanc Craft Design.
** Dies Crealies Crea-Nest-Lies XXL 45 - Reverse Confetti "All The Stars".
** Brads coeurs Atilolou.
** Etiquette "Joyeux Noël" Tortues2007.
** Image digitale "Winter Bouquet" Digi Stamp Set Alex Syberia Design.
 ** Crayons Polychromos Faber-Castell. 
** Crayon Posca "White PC-1M" Mitsubishi Pencil.
* Couture machine.
* Texte intérieur fait sur ordinateur.

Pour voir les photos en grand format cliquer sur la 1ère et ainsi de suite.















Marianne & R. G. vous souhaitent un Joyeux Noël
& vous présentent leurs vœux très
sincères de Joie, Bonheur, Santé et
Prospérité pour 2022.
Bonne Année


Merci pour vos commentaires que j'ai grand plaisir à lire.
Je vous souhaite une belle journée.

@ très bientôt.
BiZ.

 Maryann Scrap

* ♥ * ♥ *

J'inscris cette carte dans les challenges suivants :

A Perfect Time To Craft Open Challenge : Ch. #12 - Anything Goes *6. *
Classic Design Challenge : December # 12 - Anything Goes. *5. *
Color Hues : Challenge #31- Red and Green. *

Crafty Sentiments Designs : Anything goes challenge. 11/01/22
Creative Moments : Challenge #229 - Anything Goes. *
Digi Choosday Craft Challenge : Week 51 - Anything Goes. *
Do-Al(l) Kreatives : #60 - Weihnachtsduft liegt in der Luft / It smells a lot like Christmas. *2. *
Kleuren met Potloden : Challenge december: Alles mag. *2. *
Gem of a Challenge : Challenge 26 - Anything Goes. *
Lemon Shortbread : Challenge #161: Anything Goes. *
Merry Little Christmas Challenge :  #41 - December Anything Christmas Goes. *2. *
Scrapping4funChallenges : Challenge 207 - Christmas/Winter. *2. *
Through the Craft Room Door : Anything Goes Challenge December 7th. *
World Wide Open Design Team Challenge : Ch. #12 - Anything Goes. *2. *
Word Art Wednesday : Anything Goes Weeks #523-524. *



Carte adressée à ma voisine Marie-Josée.

19 commentaires:

  1. Beautiful card! I love all the dimension! Thanks for entering the Digi Choosday Challenge!! - Linh (DT)

    RépondreSupprimer
  2. Absolutely beautiful!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things Have a great Christmas!! xxx

    RépondreSupprimer
  3. Encore une très jolie carte comme tu sais si bien les faire !!
    Belle fête de Noël et bon réveillon
    Gros bisous
    Marianne

    RépondreSupprimer
  4. Très joli ce bouquet festif! Bises Nadine

    RépondreSupprimer
  5. Absolutely beautiful design!! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    RépondreSupprimer
  6. Quelle jolie carte ! Je suis tellement impressionnée par votre coloriage et aussi par votre découpe du digistamp. Chapeau !!!

    Bonnes fêtes !

    RépondreSupprimer
  7. Gorgeous card, love the background!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings and have a beautiful Christmas!
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    RépondreSupprimer
  8. Absolutely beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

    Annette DT

    RépondreSupprimer
  9. Beautifully designed project. Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT / Admin / Registered Owner for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  10. So very lovely and elegant! I love the coloring you did and the layering! Beautiful! Thank you for sharing your creativity in A Gem of a Craft Challenge! ~Michelle, DT Polkadoodles

    RépondreSupprimer
  11. Your card is so beautiful. Love your design. Thanks for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry. Barbara DT member for { World Wide Open Design Team Challenge}

    RépondreSupprimer
  12. Such a gorgeous card! Unfortunately it doesn't meet our rules and guidelines at Color Hues! I sure hope you will try again another time!

    RépondreSupprimer
  13. Very pretty card. Great design and image. So glad you shared over at DAK, Crafty Sentiments.

    RépondreSupprimer
  14. Lovely layers! Great job

    Thanks for joining us at Gem of A Craft Challenge!

    -Jill, Polkadoodles DT

    Tiny Treasure Workshop

    RépondreSupprimer
  15. https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2021/12/winners-for-decembers-challenge-12-2021.html

    RépondreSupprimer
  16. Superbe étoile fleurie ! Bravo !
    Je rattrape mon retard sur ton blog ! J'ai voulu me réinscrire mais impossible ! On verra si je reçois les newsletters !

    RépondreSupprimer
  17. Beautiful colouring, it's a great Christmas card!
    Thanks for playing with us at Challenge Kleuren met potloden.
    I hope to see you next time.
    Hugs, Myriam
    DT Challenge Kleuren met potloden

    RépondreSupprimer
  18. ta carte est magnifique bravo bon dimanche bisous liliane

    RépondreSupprimer