LE SCRAP, MON SCRAP....


LE SCRAP, MON SCRAP...
Du scrap, de la carterie et autres loisirs créatifs ! Ainsi que quelques belles photos...
Ne quittez pas le blog sans me laisser un petit commentaire trace de votre passage.
Merci.
MaryannG

mercredi 1 septembre 2021

Coucou dragonesque pour le challenge de Septembre chez My Besties Aussie Challenge Blog




 Aujourd'hui, je vous montre mon projet DT pour le challenge de coloration chez
  My Besties Aussie Challenge Blog


CHALLENGE #9 - Septembre 2021
Thème : ANYTHING GOES / Tout est permis.


Parmi les nouveautés de Sherri Baldy.

N'est-il pas trognon ? J'adore !

Après coloration avec mes Polychromos, j'ai choisi un papier 
 en accord avec la couleur de mon image. J'ai pensé que cela pourrait faire une carte amicale, 
et j'ai découpé le titre avec ma Silhouette Cameo, deux fois. 
J'ai remplacé les lettres vides par  le cardstock violet qui encadre l'image.

** Papier UHK Gallery "Loft Herbs - Thyme".
** Cardstock violet Maxi Bloc Multicolore Mahé 2.
 ** Papier Clairefontaine blanc 250g. 
** Carte double A6 blanc Craft Design.
 ** Dies Cottage Cutz "Stitched Rounded Square Set".
** Brad fleur Toga.
 ** Rouleau adhésif Tape 3D Cléopâtre.
 ** Pastilles autocollantes Zibuline.
** "Coucou" découpé Silhouette Cameo.
** Image digitale "My Besties Autumn Dragon Besties Dragon 2" by Sherri Baldy.
** Crayons Polychromos Faber-Castell.
* Texte intérieur sur ordinateur.
* Couture machine.

Pour voir les photos en grand format cliquer sur la 1ère et ainsi de suite.
















Coucou ! C'est moi !

* ♥ * ♥ *

Merci pour vos commentaires que j'ai grand plaisir à lire.
Je vous souhaite une excellente journée.
@ très bientôt.
BiZ.

 Maryann Scrap

* ♥ * ♥ *


J'inscris cette carte dans les challenges suivants :

2 Crafty Critter Crazies : September Challenge #54 - Anything Goes with a Critter. *
A Perfect Time To Craft Open Challenge : Ch. #9 september - Anything Goes. *
Classic Design Challenge : September # 9 -  Anything Goes. *
Color It ! Create It ! Show It Off ! : September Challenge - Anything Goes. *
Die Cut Divas : Challenge September "Morgan's Artworld" - Anything Goes. *
Double D Challenges : Anything with a tail Challenge. *
The Crafter's Cafe Challenge : Ch. #273 - 1 September - Anything Goes. *
Crafty Animals : Challenge #54 - Anything Goes (Include an Animal). *
Digi Choosday Craft Challenge : Week 35 - Anything Goes Card Making. *♥ Top 3
Kleuren Met Potloden : Challenge augustus: Alles mag. *2. *
My Besties Dutch Girls : September Challenge Anything Goes. *
My Besties International : September Challenge - Anything Goes. *
Polkadoodles Craft Challenge : Week 35 Anything Goes Card making. *2. *




16 commentaires:

  1. Adorably cute and colored beautifully! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    RépondreSupprimer
  2. Adorable! Love your woodgrain background and that sweet sweet dragon. Super cute! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Anything With A Tail Challenge. Donna, DT Member.

    RépondreSupprimer
  3. Your little dragon is adorable! Cheers, MK

    RépondreSupprimer
  4. Adorable petit dragon ! Une superbe carte comme toujours... Bisous

    RépondreSupprimer
  5. OH WOW ... so adorable and your coloring is fabulous! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Anything with a Tail’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    RépondreSupprimer
  6. Beautiful and so adorable thank you so much for join the challenge at My Besties Dutch Girls DT and hope to see more of your creations. YvonneXX

    RépondreSupprimer
  7. This is a smashing project!
    We do love to see all the entries at Classic.
    Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge
    We really appreciate you joining in.

    Jackie DT

    RépondreSupprimer
  8. Cutest dragon ever! Beautiful coloring. o glad you joined us at Die Cut Divas.

    RépondreSupprimer
  9. Great project and most of all, great colouring of this image. Love it.
    Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

    Annette DT

    RépondreSupprimer
  10. Bien joli ce petit dragon !
    Merci pour ton passage sur mon blog ! Petite question : as-tu reçu ma réponse ? Je ne sais pas si wordpress les envoie par mail ou non ?

    RépondreSupprimer
  11. Beautiful card and colouring. Thank you for sharing at Polkadoodles Craft Challenge and good luck!

    Merja DT

    RépondreSupprimer
  12. Such a sweet card. Colours are great. Thanks for entering Digichoosday Challenge at Polkadoodles. Madison x

    RépondreSupprimer
  13. A very cute dragon and such nice colouring. Thanks for sharing with us on our last challenge at 2 Crafty Critter Crazies, CarolG

    RépondreSupprimer
  14. Beautiful card and adorable little dragon Maryann! Thank you for sharing with us over at ColorIt! Create It! Show It Off!. We hope to see you again.
    ~ Gale DT

    RépondreSupprimer
  15. j'adore ton dragon est vraiment trop mimi. bisous liliane

    RépondreSupprimer