LE SCRAP, MON SCRAP....


LE SCRAP, MON SCRAP...
Du scrap, de la carterie et autres loisirs créatifs ! Ainsi que quelques belles photos...
Ne quittez pas le blog sans me laisser un petit commentaire trace de votre passage.
Merci.
MaryannG

vendredi 26 juin 2020

Crayons & pinceaux pour un anniversaire tout en couleurs...




Une petite carte, qui a mon sens, est pleine de fraîcheur.

Après avoir colorié ce digital stamp de la collection "Tea Time Set" de Beccy's Place
-cette fois, ce sont les crayons et pinceaux qui se retrouvent dans la tasse-
j'ai ré-utilisé une bande de papier UHK gallery qui avait servi à découper des fleurs.

j'y ai adjoint un papier de 13@rts et j'ai cousu l’ensemble pour faire le fond de ma carte.
J'aime bien faire ce genre de truc, un moyen de faire de la récup' avec un papier qui nous plait.
J'ai découpé dans un cardstock bleu pâle les mêmes fleurs 
que j'ai introduit dans l'espace manquant.
Puis, j'ai découpé des papillons dans divers papiers afin d'égayer la carte.
Pour parfaire l'ensemble, j'ai rajouté dans les coins inversés 
des pastilles autocollantes de petite taille.
J'ai fait cette carte avant celle de la Fête des Mères, je l'ai trouvé tellement pleine de douceur
 que je m'en suis inspirée pour ma commande.

Voilà une carte simple, mais qui a son charme.

** Papiers UHK Gallery collection inconnue - 13@rts "Rose Fields".
 ** Papier Clairefontaine blanc 250g.
** Dies Cottage Cutz "Stitched Rectangle Set"  - Memory Box "Pinpoint Butterfly Trio"-
Sizzix Tim Holtz "Wild Flowers#1".
** Pastilles autocollantes Zibuline.
** Rouleau adhésif Tape 3D Cléopâtre.
** Sentiment digital "Wishing You a Happy Birthday" Polkadoodles.
Digital stamps "Cup and saucer decorative + Pencils for cup - Tea Time Set" Beccy's Place.
** Crayons Prismacolor
PC103/ PC919/ PC1088/ PC905/ PC1006/ PC1096/ PC1004/ PC1033/ PC1054/ 
PC928/ PC929/ PC993/ PC1038/ PC924/ PC939/ PC945/ PC1069/ PC949/ PC938.
* Texte intérieur créé sur ordinateur.
* Couture machine.

Pour voir les photos en grand format cliquer sur la 1ère et ainsi de suite.













* ♥ * ♥ *

D'avance Merci pour votre visite et vos commentaires.
Prenez soin de Vous.
Biz et @ bientôt.

 Maryann Scrap

* ♥ * ♥ *


J'inscris cette carte aux challenges suivants :

613 Avenue Create : Challenge #234: A. G. Opt. Twist Create A Blended Background. *2. *♥ Top Rocker *
As You Like It Challenge : Digi or Rubber (and why). *
Although I have many rubber stamps, I have a preference for digistamps 
because you can change the size. It is very pleasant.

 Beccy's Place : June Challenge. *2. *
Color Throwdown : Challenge #599 - Color Challenge. *

Colour Crazy Challenge : Week 24 - Anything Goes. *
Colouring in Scrapland : Reto de Junio " Todo Vale o Tarjeta no Convencional ". *
Creative Moments : Challenge 193 - Anything Goes/Optional for the Girls. *
Dies R Us Challenge : Ch. #147 - Summer Time Fun. *
 Memory Box "Pinpoint Butterfly Trio"- Sizzix Tim Holtz "Wild Flowers#1".

Gem of A Challenge : Week 13 Anything Goes. *
Penny's Paper-Crafty Challenge : Challenge #474 Anything Goes. *
Polkadoodles Craft Challenge : Week 25 Anything Goes. *
Scrapping4funChallenges : Challenge 169 - Anything Goes. *
Simon Says Stamp Wednesday Challenge : Simon Says: Anything Goes. *♥* gagnante
 The Paper Shelter : Challenge #433 - Going Digital. *
Word Art Wednesday : Weeks #444 - #445 - Anything Goes. *




16 commentaires:

  1. très jolie ta carte, bravo ma belle, cela change! Bises Nadine

    RépondreSupprimer
  2. Fun card... love that cup with pencils! So happy you joined us at CTD!

    RépondreSupprimer
  3. Your card is lovely Marianne, the colour combination is wonderful. I really like the stitching you added around the base of the card, it adds lovely texture and a nice border too. Great idea to inlay the blue flower stems, and the butterflies add a fabulous pop of colour. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    RépondreSupprimer
  4. Hello

    That`s a lovely card you have made
    Good luck and we hope to see you again
    Thank You for joining us at Polkadoodles craft challenge
    Hugs and Creativity
    Cinderella (DT Polkadoodles)https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/
    Xx

    RépondreSupprimer
  5. Coucou, ta carte est magnifique, j'adore cette petite tasse rempli de crayons
    que de douceur, bravo !!
    Bon week-end, gros bisous
    Marianne

    RépondreSupprimer
  6. The colors on this are just beautiful! Lovely project and we are so happy that you decided to share it with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    RépondreSupprimer
  7. You have been chosen as a TOP ROCKER for the week of June 21 - 27, 2020 at 613 Avenue Create! Thanks for your awesome submission and for your support! Please stop by our blog and grab your Top Rocker Badge!
    THE RESIDENT DESIGNERS
    613 AVENUE CREATE CHALLENGE BLOG

    RépondreSupprimer
  8. Love the way you colored the tea cup filled with colored pencils and paint brushes! Every artists supplies! Lovely birthday card! Thanks for sharing with us at Dies R Us Challenges!

    RépondreSupprimer
  9. Sweet card!
    Love your cup of pencils and brushes, such pretty colours and design too!
    Thank you for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck with your entry :)

    RépondreSupprimer
  10. Gorgeous card Maryann! the whole design of this is so pretty! :-)

    Congratulations you have won the $25 voucher on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Please email us
    simonsayschallenge@hotmail.com
    luv
    Lols x x x

    RépondreSupprimer
  11. Gorgeous card, Maryann. Lovely colours and design. Thank you for joining us at As You Like It. xx Wilma

    RépondreSupprimer
  12. A lovely card, gorgeous soft colours

    Thanks for joining our challenge at As You Like It this time
    Lorraine x

    RépondreSupprimer
  13. I love how much texture & dimension you've added to your card! The stitching detail is fantastic and those Butterflies are ace!

    Thank you for playing along with us at Polkadoodles & good luck for this challenge!!

    HandmadeByTasha DT

    RépondreSupprimer
  14. wow nice thanks for joining us at pennys
    DT- shraddha

    RépondreSupprimer
  15. how cute, we love it thanks for joining us, Colouring in Scrapland team

    RépondreSupprimer