LE SCRAP, MON SCRAP....


LE SCRAP, MON SCRAP...
Du scrap, de la carterie et autres loisirs créatifs ! Ainsi que quelques belles photos...
Ne quittez pas le blog sans me laisser un petit commentaire trace de votre passage.
Merci.
MaryannG

jeudi 3 mars 2022

Joyeux Anniversaire - Guest Designer chez LeAnn's World 101 Challenge




Le 15 janvier, j'ai gagné deux images pour avoir remporté "aléatoirement" le challenge

Lors de la récupération de mes images, j'ai été conviée à participer en tant qu'invitée créative
 avec une des images gagnées.

J'avais trouvé l'image de ce bateau en bouteille peu ordinaire, et bien masculine.
Idéale pour une carte réservée à mon mari pour son anniversaire, à la fin du mois.
J'ai eu un peu peur de rater le coloriage du verre et du bateau.
Je ne suis pas une pro du coloriage, même si je m'améliore au fil du temps.
A ma grande surprise, je ne m'en suis pas mal tirée.

J'ai choisi de faire ma carte en format paysage à l'aide de grands tags CreaLies
avec une ancienne collection UHK Gallery. L'image est coloriée avec mes Polychromos.
Très peu d'embellissement sur cette grande carte, l'image et le papier étant suffisants
pour une carte masculine. Enfin ! C'est mon goût !

Merci à LeAnn pour son invitation, dans le challenge #48.

** Papiers UHK Gallery Collection "Loft Marina".
** Papier Clairefontaine blanc 250g. 
** Dies CreaLies "Big Labelzz & Tagzz N° 17".
** Demi-perles métal vieilli Atilolou
** Tampon "Happy Birthday" Florilèges Design.
** Chipboard Buttons "Heritage Collection" BoBunny.
** Cordon ciré et ficelle de jute Mercerie Créativa.
** Image digitale "Ship in a Bottle" de LeAnn's World 101.
** Crayons Polychromos Faber-Castell.
** Crayons "Burnisher" et "Blender" Derwent.
* Texte intérieur créé sur ordinateur.

Pour voir les photos en grand format cliquer sur la 1ère et ainsi de suite.















Joyeux Anniversaire mon Lapinou

* ♥ * ♥ *

Toutes mes pensées se tournent vers le peuple ukrainien, fier et courageux,
 qui se rebelle contre l'oppresseur et je lui adresse tout mon soutien.
Tout comme, la ville de Metz et la plupart des villes de Moselle qui arborent le drapeau ukrainien.

Mairie de Metz en Moselle

* ♥ * ♥ *

Merci pour vos commentaires que j'ai grand plaisir à lire.
Je vous souhaite une belle journée.

@ très bientôt.
BiZ.

 Maryann Scrap

* ♥ * ♥ *


J'inscris cette carte dans les challenges suivants :

AAA Birthday : Game #34 - Pattern. *

Addicted to Stamps and More : Challenge #424 - Any Occasion. *♥ Honourable Addict/ Top 3
A Perfect Time To Craft Open Challenge : Ch. #3- March - Anything Goes. *2. *
Classic Design Challenge : March # 3 - Anything Goes. *2. *
Crafting Happiness Challenges : Ch. #121 March: Anything Goes. *
Creatalicious Challenges : Ch. #230 - Anything Goes Optional : Something Green. *
Die Cut Divas : March Challenge - Theme is Birthday ! *
 Digi Choosday challenge : Week 9 - Anything Goes. *2. *
Fab'n'Funky Challenges : Ch. #546 - Dies or Stencils. *
Morgan's ArtWorld : Challenge #3 - Anything Goes. *
Polkadoodles Craft Challenge : Week 9 - Anything Goes. *2. *
 The Paper Shelter : Challenge #501: One For The Boys. *
 Time Out Challenges : Ch. 208 - 8th Birthday Special Challenge. *


Simon Says Stamp Wednesday Challenge : Simon Says Add A Die Cut. *
Word Art Wednesday : Weeks #533 - 534 - Anything Goes. *




17 commentaires:

  1. What a truly wonderful card you've created for your husband. He is in for a treat, for sure. I love it, and the fabulous image, Maryann. Congrats on your creative guest spot, too. Thank you for sharing with us over here at The Paper Shelter Challenge Blog, and best of luck with your entry. Hugs, Lori DT

    RépondreSupprimer
  2. This is wonderful, and I think your colouring is fabulous! Such a great design. I love that you've layered up your die cut shapes. Thanks for sharing this with us at The Paper Shelter!
    Linda

    RépondreSupprimer
  3. Magnifique ce tag et très belle image ! Bises

    RépondreSupprimer
  4. Lovely card.
    Thank you for joining in with us at Fab'n'Funky challenges this week.
    Buffy (DT) xx

    RépondreSupprimer
  5. Fantastic BDay card for a guy. So glad you joined us at Die Cut Divas for our challenge.

    RépondreSupprimer
  6. I love the large tag shape - beautifully made. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    RépondreSupprimer
  7. Ta carte est originale et très poétique ! Bravo pour le choix de l'illustration, des embellissements et des papiers. Ma santé se dégrade et je suis désolée de ne pouvoir te suivre de plus près. Bisous

    RépondreSupprimer
  8. Love your wonderful shaped card. The papers you used are so great with the boat in the bottle, and your coloring is fantastic. Thanks for joining in our birthday celebration at Time Out. Just a note that our challenge rules are that in order to be considered for a win, linking to other challenges is limited to 5 including ours.

    RépondreSupprimer
  9. ta carte est superbe. quand a ton coloriage il est magnifique. pour ma part tu est une pro du coloriage. bonne journée bisous liliane

    RépondreSupprimer
  10. Love your card .Thanks for joining us over on the Digi Choosday challenge.

    RépondreSupprimer
  11. Lovely tag, great image and super colours, thanks for joining in our challenge at Fab’n’Funky.

    Pat xx

    RépondreSupprimer
  12. Your card is fabulous! Your coloring is beautiful! I am SURE that your husband will absolutely love it! Thank you for joining us for the Polkadoodles Friday Crafting Challenge! Hope to see you again soon! Xoxo, Kim DT

    RépondreSupprimer
  13. What a pretty tag! I like your cute bottle image and the whole design.
    Thanks for sharing it with us at Polkadoodles.
    Nunzia DT

    RépondreSupprimer
  14. Wow! This looks amazing! Great to see you in the ATSM gallery. Hope to see you again soon! Nandini, DT

    RépondreSupprimer
  15. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    RépondreSupprimer
  16. Love this so much - very neat work and your blog photos are perfect also! Thanks for sharing with us at the Classic Design Challenge Blog. Pam, DT

    RépondreSupprimer